[ Klantmanager ]

Printervriendelijke versieVerstuur naar een vriend

 

Goede begeleiding draagt bij aan een gezonde ontwikkeling van het bedrijf. De kans op terugval naar een uitkeringssituatie vermindert en verder houdt u als opdrachtgever door de (management)begeleiding meer zicht op de resultaten van het bedrijf.
 
Onze aanpak
 
Onze adviseurs weten waar een ondernemer tegenaan kan lopen bij de start en groei van een bedrijf. Friedeberg Consultancy B.V. geeft op een professionele en laagdrempelige manier begeleiding. Onze methodiek voor de begeleiding bestaat uit een combinatie van individuele adviesgesprekken met een vaste bedrijfsadviseur en groepsgewijze workshops.
 
Wij bieden zowel reguliere als intensieve begeleiding. Het verschil is het aantal gesprekken, de contactmomenten en de mogelijkheid tot het volgen van workshops. Welke vorm van begeleiding wij adviseren vermelden wij in het haalbaarheidsonderzoek of het wordt bepaald in overleg met de opdrachtgever. Wij geven aan op welke punten de begeleiding zich zal richten.
Wij kunnen in ons tussentijdse verslag, indien gewenst, een oordeel geven over eventuele verlenging van de uitkering.
 
Moment van starten van de begeleiding
 
Het is aan te bevelen dat de (intensieve) begeleiding direct na het verstrekken van de Bbz-lening start. Hierdoor kunnen wij met de ondernemer meekijken waar de verkregen lening aan wordt besteed en kunnen we veel vragen die direct na de start naar voren komen beantwoorden. Tevens houdt u als klantmanager grip op de besteding van de Bbz-lening.
 
Bent u geïnteresseerd of heeft u nog vragen?
Bel naar 020 – 408 13 69 of mail info@fcbv.nl.